Co musisz wiedzieć o treningu z suplementacją

Dodane: 19-06-2016 10:56
Co musisz wiedzieć o treningu z suplementacją Przy wyborze marki odżywek należy sugerować się jej opiniami na rynku. Bardzo ważna jest przyswajalność. Generalnie można również poradzić się w jakimś sklepie, np. odżywki białkowe sklep.

Zakup odżywek przez Internet

Chociaż korzystając ze specjalnych stron producentów takich preparatów, jak odżywki białkowe możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy, to jednak trzeba zadać sobie pytanie, czy takie postępowanie ma sens. Istnieje bowiem sporo zdiagnozowanych przypadków, w których po zażyciu preparatów zakupionych za pośrednictwem Internetu nastąpiły niepożądane objawy, które nawet mogły stanowić niebezpieczeństwo dla życia i zdrowia człowieka.

Osoby, które zażywają takie preparaty często obawiają się oszustw ze strony sprzedawców w Internecie, ponieważ wszystkie substancje są bardzo podobne do siebie wyglądem, a producenci chcąc zarobić więcej mogą dosypywać różne niepożądane środki do kupowanego przez nas preparatu.


Troska o mięśnie

W przeciwieństwie do suplementów diety, które mogą znacząco zwiększyć zawartość potrzebnych w organizmie składników, odżywki białkowe zwykle są stosowane w celu zwiększenia masy mięśniowej. Zwłaszcza dla wielu mężczyzn może okazać się to bardzo ważne, ponieważ często długotrwałe treningi na siłowni nie dają takiego rezultatu, jak zastosowanie odżywek białkowych.

Nic więc dziwnego, że wśród klientów odwiedzających sklepy z takim asortymentem, jak odżywki białkowe, większość stanowią ci, którym zależy na rozbudowie własnych mięśni. W wielu przypadkach stosowanie takich odżywek daje o wiele szybsze i lepsze rezultaty niż na przykład odpowiednio zbilansowana dieta.


Zdrowa i wysokobiałkowa tortilla

Przykład wysokobiałkowego posiłku, dla tych którzy dbają o rozwój mięśni na siłowni:

Składniki:
- pierś z kurczaka
- puszka fasoli
- odzywka białkowa
- sałata (dowolny gatunek)
- świeży ogórek
- tortilla
- jogurt naturalny
- ząbek czosnku
- suszone zioła

Przepis:

Pierś z kurczaka gotujemy na parze, lub podsmażamy na patelni na niewielkiej ilości oleju. Odzywkę białkową dodajemy do jogurtu (ilość zgodnie z zaleceniami producenta), taki sos doprawiamy czosnkiem, solą i suszonymi ziołami. Do tortilli wkładamy plastry ogórka, kilka liści sałaty, łyżkę czerwonej fasoli oraz przygotowanego kurczaka. Polewamy przygotowanym sosem i zawijamy. Tak przygotowany posiłek można również zabrać ze sobą do pracy i zjeść w porze lunchu. Smacznego!



© 2019 http://australia.lezajsk.pl/