Studia badań telefonicznych

h firm zewnętrznych wykonujących takie usługi.O voicemailinguoicemailing (voice mailing) - forma promocyjna stosowana w reklamowych kampaniach telefonicznych. Wybrana grupa docelowa otrzymuje w określonym czasie (po odebraniu s

Studia badań telefonicznych Firmy typu dają możliwość prowadzenia badań i rozmów z klientami w oparciu o własne skrypty do prowadzenia statystyk. To świetna możliwość dla średnich biznesów, szukających firm zewnętrznych wykonujących takie usługi.

O voicemailingu

oicemailing (voice mailing) - forma promocyjna stosowana w reklamowych kampaniach telefonicznych.

Wybrana grupa docelowa otrzymuje w określonym czasie (po odebraniu swojego telefonu) komunikat głosowy promujący na przykład jakieś wydarzenie, produkt lub usługę. Połączenia telefoniczne wykonywane są automatycznie, a wiadomość głosowa przygotowana jest wcześniej. Nagrywa się ją zwykle z udziałem profesjonalnego lektora lub powszechnie znanej osoby (z rozpoznawalnym, miłym głosem).

Voicemailing realizuje się obecnie zarówno przy wykorzystaniu telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. W tym drugim przypadku głosowy przekaz reklamowy wzmocniony jest najczęściej również informacją tekstową w postaci SMS-a przesyłanego po tym, jak już odbiorca odsłucha komunikat.

W polskiej praktyce biznesowej pojawia się także termin VMS (ang. Voice Mail Service). Wiadomość głosowa VMS jest uznawana za jedno z podstawowych narzędzi marketingu mobilnego i używa się jej do masowej wysyłki treści reklamowych (podobnie jak SMS i MMS). Zaletą voicemailingu jest przede wszystkim potencjalnie duży zasięg. Wiele narzędzi marketingu mobilnego przeznaczonych jest jedynie dla użytkowników smartfonów (np. kampanie reklamy kontekstowej i aplikacje mobilne). Usługi takie jak masowa wysyłka SMS mogą być kierowane także do użytkowników telefonów komórkowych starszego typu (tzw. dumphones). Voicemailing może być kierowany także do abonentów telefonów stacjonarnych. Do wad tego typu usług można zaliczyć stosunkowo ograniczoną (np. w stosunku do telemarketingu) możliwość komunikacji dwustronnej. Odbiorca wiadomości głosowej może jedynie wybrać numer na klawiaturze numerycznej i odpowiedzieć w ten sposób na zadane w wiadomości pytanie lub wybrać określoną opcję dalszej rozmowy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Voicemailing


Czemu warto inwestować w badania telefoniczne

Warto poznać swoich konsumentów bliżej, a przynajmniej ich preferencje, to co lubią, co ich interesuje. Jest wiele możliwości, aby tego dokonać, ale na szczególną uwagę zasługują badania telefoniczne, ponieważ gwarantują bezpośredni kontakt konsultanta z klientem, który może powiedzieć o wszystkim co lubi, a czego nie w naszej firmie, usłudze, czy o naszym produkcie.

Takie dane mogą bardzo pomóc w ogólnym rozwoju firmy, oraz zapewnić stały napływ nowych klientów, oczywiście jeśli tylko posłuchamy co nasi klienci mają do powiedzenia. Koszt takich badań zależy od działalności, obszaru działania oraz kilku innych czynników. Ogólnie jest to warta przeprowadzenia inwestycja w każdej średniej i dużej firmie, która ceni sobie opinie klientów i konsumentów.


Na czym polegają badania marketingowe

Istnieje wiele metod badania potencjału danego produktu czy usługi. Jednak wszystkie polegają na zminimalizowaniu podejmowania złych decyzji w rozwoju firmy lub wprowadzaniu nowych produktów. Można wyróżnić kilka głównych typów, czy też rodzajów, badań marketingowych.

Badania produktu maja na celu zdeterminowanie, czy na dany produkt będzie popyt lub czy popyt na już istniejący będzie się zwiększał. Badania sprzedaży i rynku oceniają pojemność rynku oraz mają ustalić udział danej firmy na obecnym rynku zbytu. Badania reklamowe dotyczą treści i skuteczności kampanii reklamowych, np. reklam w sieci.



© 2019 http://australia.lezajsk.pl/